Juuri nyt oikeastaan toivon etten olisi törmännyt, koska omien kokemusteni pohjalta suhtautuminen tähän on varsin haastavaa.
Täysin perättömiä väitteitähän tuolla tarjoillaan, mutta minkäs teet?
Rohkeita väittämiä autokorjaamon osaamisesta, laadusta sekä erityisesti työlle annetusta takuusta. |
Mainossivulla väitetään seuraavaa:
" Hämeentien AD-Autopalvelu tarjoaa oman 24 kuukauden kansainvälisen lisäturvan varaosille ja työsuoritteille. Lisäturva kattaa kaikki meillä tehdyt työt ja asennetut varaosat työvirheiden tai valmistusvikojen osalta - aina automaattisesti ja veloituksetta!"
No, tässä on nyt lähes neljän vuoden aikana tullut aika moneen kertaan todettua, ettei tällaista lisäturvaa todellisuudessa ole tarjolla, eikä mitään korvata varsinkaan automaattisesti tai veloituksetta. Päinvastoin. Omat virheet maksatetaan asiakkaalla.
Kilpailu- ja kuluttajaviraston tehtävänä olisi ainakin periaatteessa puuttua harhaanjohtavaan markkinointiin, mutta käytännössä kyseinen taho ei käsittele tällaisia yksittäistapauksia.
Joten yritys voi jatkossakin lausua markkinoinnissaan mitä tahansa ja toisaalta toimia ihan miten tahansa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti