Perinpohjaisen tutkinnan lopputulos
Reilun kuukauden se kesti, mutta lopulta Autoasin ketjupäällikkö Tuomas Mustakallio sai kuin saikin aikaan vastauksen Imatralaisen Motocare C&C / Cash & Care Oy:n toimintaan autoni tapauksessa.
Jos joku tähän nyt odotti heidän tarjoavan virheen korjaamista tai peräti hyvitystä (tai edes pahoittelua) ketjunsa yrityksen autolle aiheuttamista vahingoista tai yrittäjän asiakkaaseen kohdistamasta uhkailusta ja huudosta, joudun tuottamaan pettymyksen.
Tuomas Mustakallion viiden viikon perinpohjaisen tutkimuksen syvällinen analyysi ja vastaus tapaukseen on kahden twitter-viestin mittainen ja kuuluu seuraavasti:
ikävää että emme ole onnistuneet tyydyttämään odotuksiasi Autoasissa
laita minulle viestiä tuomas.mustakallio@autoasi.fi mikäli haluat keskustella
Näin Autoasi korjaa käsityksesi korjaamoista.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti