Motocare, Imatra
Yrittäjä soittaa yhden maissa päivällä, että auto onkin nyt kunnossa ja noudettavissa. Tapansa mukaan hän käy puhelinkeskustelunsa käytännössä suorana huutona, joten tekstistä on välillä vaikeaa saada selvää, mutta oleellinen kuitenkin toiston kautta tulee selväksi;
Yrittäjä tahtoo minun maksavan kaikki mahdolliset kulut joita hänelle on tullut autoon aiheutuneen vian selvittämisestä ja korjaamisesta, mukaanlukien hinauskustannukset toiselle korjaamolle, koska Motocare ei vikaa löytänyt.
Hän kertoo pitävänsä auton panttina kunnes koko lasku on maksettu.
Summaa kysyttäessä hän sanoo ettei tiedä paljonko se olisi, että hän odottaa vielä tietoa "AS-huollon laskusta".
Ilmoitan että minulle sopii että haen auton ja maksan sovitun 350 euroa korjauksesta.
Yrittäjä kertoo ettei korjaamon vastuulla mitenkään voi olla sellaisen vian korjaaminen joka autossa on ollut, koska se on johtunut laitteesta joka ei ole auton vakiovarusteena.
Epäselväksi jää, millaisesta viasta tai laitteesta on ollut kysymys.
Yrittäjän mielestä on täysin irrelevanttia, että auto on korjaamolle ajettaessa toiminut täysin normaalisti, ja että autoon on tullut sähkövika korjaamon tehtyä autoon sähkötöitä.
Päätän puhelun tuloksettomana kuunneltuani tuota huutoa tovin jos toisenkin, olen työmatkalla ja ilmoitan olevani seuraavaksi yhteydessä jälleen kuluttajaneuvojaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti